منشور اخلاقی کارکنان معاونت بهداشتی دانشگاه


ما اعتقاد داریم:
  • خدمات ما موجب ارتقای سلامت و کیفیت زندگی مردم می‌شود.
  • یکی از مهم‌ترین معیارهای موفقیت ما جلب رضایت خدمت‌گیرندگان است. ما در هنگام ارایه خدمات به این ویژگی پایبندیم.
  • همکاران ما در معاونت ارزشمندترین منابع سازمان هستند، پس تردیدی در اثرگذاری پندار و رفتار و کردار خود در میان خدمت گیرندگان نداریم.
  • موفقیت در دستیابی به اهداف معاونت را همانا ارایه خدمات مناسب به مردم می‌دانیم.
  • ما همواره ارزش‌های زیر که منبع هدایت ما در ارایه خدمات خداپسندانه به مردم می‌شود را فراموش نخواهیم کرد:
  • در هر شرایطی به اصول اخلاقی و صفات معنوی پایبندیم.
  • نظم و آراستگی، وقت شناسی و آمادگی برای ارایه بهترین خدمت به خدمت‌گیرندگان را از اصول مسلم و قطعی خود می‌دانیم.
  • خود را موظف به حفظ اسرار گیرندگان خدمت می‌دانیم.
  • پاسخگو بودن در مقابل خدمت‌گیرندگان را از بسترهای تعالی خود و دانشگاه می‌دانیم.
  • اهداف سازمانی را به‌طور صحیح درک نموده و اهداف فردی را با آن همسو می‌نماییم.
  • اطلاعات و راهنمایی لازم را به‌طور کامل در اختیار خدمت‌گیرندگان قرارمی‌دهیم و از سرگردانی آنان جلوگیری می‌کنیم.
  • فعالیت‌های اداری خود را براساس روش مستند و مشخصی انجام می‌دهیم و از اعمال سلایق شخصی خود پرهیز خواهیم نمود.
  • به صحبت‌ها و خواسته‌های خدمت‌گیرندگان گوش کرده و در ارایه خدمت به آنان در برابر قوانین موجود حداکثر تلاش خود را بکار می‌بندیم.
  • از پوشش، گفتار و رفتار متناسب با شرع مقدس و فرهنگ جامعه اسلامی – ایرانی استفاده خواهیم کرد.
  • وظیفه خود می‌دانیم که از اسراف امکانات و اموال دانشگاه جلوگیری کرده و همکاران خویش را با پیشنهادهای سازنده در این امر مهم یاری می‌رسانیم.
  • رعایت ادب، خوش‌رویی، عدالت و انصاف را همواره وظیفه خود می‌دانیم و بدان عمل می‌کنیم.
  • ما همواره زمینه تعالی و رشد سایر همکاران را در همه سطوح فراهم خواهیم کرد.
  • همیشه با نیت و انگیزه خیرخواهی و با نظر مثبت به امور مردم و خدمت‌گیرندگان توجه و اقدام می‌کنیم.


6.1.9.0
گروه دورانV6.1.9.0