• ساعت : ۱۷:۰۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ 
  • کد خبر : ۲۲۹۶۶
در مرکز بهداشت شهرستان قزوین
مشكلات كنترل كیفی آب شُرب منطقه طارم سفلی، در اولویت كاری قرار گرفت

باتوجه به کمبود آب شُرب روستایی در شهرستان قزوین، مشکلات کنترل کیفی آب شُرب منطقه طارم سفلی قزوین با حضور کارشناسان آب و فاضلاب استانی، مورد بررسی و در اولویت کاری مرکز بهداشت شهرستان قزوین و اداره آب و فاضلاب استان قرار گرفت.

به گفته مهندس هاشم یوسفی، رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین، در این نشست پس از بررسی مشکلات آب شُرب منطقه فوق، مقرر شد کنترل آب شُرب روستاهایی که  آب رسانی سیار دارند، همچنین نظارت کافی بر آب شُرب روستاهابی که با کمبود آب مواجهه هستند؛ در اولویت کاری مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در نشست مذکور، هر کدام از کارشناسان، نظرات خود را در خصوص وضعیت آب شُرب منطقه فوق مطرح کردند و مقرر شد که کارشناسان شرکت آب و فاضلاب، آموزش های لازم را به آب داران، درخصوص نحوه کُلر زنی و کُلر سنجی ارائه دهند. همچنین هماهنگی لازم توسط اداره آب منطقه طارم سفلی، در زمان آب رسانی به روستاها، با کارشناسان بهداشت محیط و بهورزان صورت گیرد.

مهندس یوسفی، گفت: در این نشست، دکتر جوادی از کارشناسان استانی شرکت آب و فاضلاب و برخی کارشناسان این مرکز حضور داشتند، مقرر شد که نشست مشترکی برای آموزش با حضور بهورزان و آبداران منطقه طارم سفلی، توسط این مرکز و شرکت آبفا برگزار شود.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0